Göra "gamla" papper

Att skriva ut en bild på ett vanligt vitt A4, knyckla ihop det, släta ut igen och sen lägga ner det i bad av kaffe eller the.
Detta notpapper utskivet från nätet lade jag ner i ett sånt bad.



Lite skillnad...voila så fick jag ett papper som ser gammalt ut om man jämför det två.


Denna bild nedan har jag knycklat ihop men sen dragit en the påse över bilden tills jag fick önskat resultat.....

Det finns ju andra metoder med stämplar osv men detta måste ju vara den billigaste metoden iallfall!!

Eller så får man fynda på loppis som dessa gamla notböcker jag hittade för ca 5-10 :- /st.


Dessa ska jag göra nåt fint av...Bild kommer senare på det!

Trevlig 1:a advent!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0