Jag gjorde en tavla!!

En vanlig vit spänncanvasduk köpt på Dollarstore för 30:- kan man förvandla i det oändliga.
Själv använde jag stämplar för att sätta dit ord runt om ramen.
Nästa gång ska jag nog varva stora och små stämplar....Har sett en tavla där man "bara" stämplat olika bokstäver och det blev ganska snyggt.
Ett tips är att man kan använda samma stämplar till textiler fast då med textilfärg!!





Mitt på tavlan klistrade jag dit ett hjärta jag gjort med papiermache....
Jag klippte ut ett hjärta från en kartonbit, doppade remsor av tidningspapper i tapetklister och satte på hjärtat. Lät det torka i flera dygn. Sen sprayade jag hjärtat med vit sprayfärg-torka igen. Klistrade fast hjärtat på tavlan med hobbylim.





Lite knöligt hjärta ;-)


Ska nog göra en till med stämplar över hela tavlan!
Ska då skriva olika ord för kärlek. På alla språk jag kan hitta!

Carpe Diem


Kommentarer
Postat av: Jennie

Fint! :)

Dax att starta en liten prylbod snart? ;)

Kram

2011-11-24 @ 09:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0