Neccesär och ett fodral till plattången

Sydde en neccesär av gamla jeans osv. Jag brukar köpa jeans och jeanskjolar på ex. loppis för billig peng, tvätta dem för att sen gå lös med saxen och ta det jag behöver. Fickor, dragkedjor eller andra detaljer.
Jag köper gärna stoooora storlekar då man ju får mer tyg för pengarna då!!




Den är också fodrad på insidan med tunnare jaeanstyg från en jeansklänning.
Flärpen att hänga upp neccesären i kommer från axelbandet från samma klänning.

Fickor både på utsida och insida för att kunna hålla smågrejerna på plats.


Fodral till plattången framför neccesären.
Den är sydd i ett par gamla barnjeans och jag har tagit från benen.

Carpe Diem


Kommentarer
Postat av: Jennie

Händig du är!

Nu är de bara ut o resa :)

Kram

2011-10-25 @ 17:08:53
Postat av: lillamyspyssel

Jag faktiskt sydde de här innan mamma och jag var iväg till Barcelona ;-)

Kram

2011-10-25 @ 18:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0