Rosa bandet

Köper naturligtvis nya rosa band varje år för att stödja bröstcancerforskningen.
Sen brukar jag välja "rosa" produkter om jag ändå ska köpa ex. en disktrasa kan jag ju välja den sort där företaget under oktober skänker x summa till bröstcancerfonden. ( För mer info gå in på www.brostcancerfonden.se )
Jag ville dock ha en lite större modell att ha på min jeansväska, så jag stickade en till mig och en till mamma.



Eftersom jag gjorde dem själv skänkte jag pengar via:

Bröstcancerfonden; PlusGiro: 90 05 91-9 eller Bankgiro: 900 5919.
Eller så ringer man så många gånger man kan till nummret nedan;

Skänt 25 kr till Bröstcancerfonden
Gör så här;
Jag lade upp ca 40 maskor och stickade rätstickning i ca 4-5 varv. Varje varv lade jag till en maska på slutet för att få en sned avslutning. Avmaska. Sydde ihop med tråd och satte en knapp på framsidan. På baksidan sitter en säkerhetsnål.


Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Karolin

söta

2011-10-11 @ 11:54:53
URL: http://www.karoliiineo.spotlife.se
Postat av: Jennifer

Fin blogg! Kika gärna in på min om du har tid och lust! :)

2011-10-12 @ 17:25:24
URL: http://jenifererikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0