Paket....

Fick lite grejer igår på posten.....
Från www.skapamer.se där de har ALLT!! ( Nästan iallfall)
Tycker man om att pyssla har de massa roligt...Tog lite lång tid bara efter att man beställt innan leveransen kom.
Sonen och jag ska gjuta lite bokstäver, denna gång i gips istället för betong. Sonen ska göra bokstäverna LOL ( Laughing out loud ) att ha i sin bokhylla och jag ska göra & tecken.
Har tidigare gjort LOVE i betong som jag sedan målade vita.

Tecken - &

Man kan ju sedan trycka namn eller en dikt på & tecknet som nedan.



Har formgummi att pensla insidan med så inte pappen suger åt sig allt vatten i gipset och att man kanske kan använda samma mall fler gånger.
I paketet fanns även;

Skärunderlägg 450 x 300 x 3 mm - DIN A3
En skärmatta där man kan skära både tyg eller i papper för scrapbooking.
Hoppas huvudvärken jag har ger sig lite så jag orkar pyssla lite i helgen.....Nu när jag har massor av saker jag vill göra och pyssla med.
Behöver nog köpa lite mer hobbygips tror jag.....

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas du slapp huvudvärken i helgen, o kunde pyssla på...:)

Kram!

2011-09-19 @ 09:36:25
Postat av: Lillamyspyssel

Jodå lite pyssel blev det. Gjöt bokstäverna och sen har jag målat om skrivbordet i pysselrummet. Har färgprov kvar på händerna ;-) Vitt!!

Kram

2011-09-19 @ 10:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0