Tofsar!

A la Maria Montazami har jag införskaffat några tofsar. ( Tassels som det heter i USA!!)
Hittat både brun och svart i läder som man kan ha på nycklarna, väskan osv.
Jättefina!!

Beställde några mindre tofsar från www.parlerian.se för att ha till armband, halsband och ev smycka nån neccesär jag planerar att sy.
Tofs Svart Nr 2
De här är i mjukt mjukt konstläder? Tror jag!
De var så billiga att det blev ett helt gäng i olika färger och fomer. Skickade oxså efter läderband( konstläder) att använda till armband.

De här;
Rondell 12mm
plus

Tub med dubbla hål

med det här;
Slang 2,5mm ~ Svart
Kommer att bli ett fint dubbel armband!
Får se vad jag ska ha för lås.....

Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0