Växthuset

Det har inte blivit så mkt pysslande på ett tag....Vår och sommar blir det att pyssla med trädgården och med växthuset.
Jag har sått fröer till ex. tomat, gurka, squash och diverse sommarblommor. Vissa i växthuset och några står fortfarande inomhus i väntan på att frostrisken ska vara över....ex. gurkan som inte vill ha det kallt.
Mitt persikoträd blommar för fullt.



Härligt varmt och skönt att sitta med en kopp kaffe och bara vara.....Speciellt om man som mig nu lyckas med bedriften att få en knepig  och väldigt ond ledinflammation!
Men som tur är har jag 3 starka killar som gärna hjälper till!



En plats för vila, lugn och ro! Både för kropp och själ!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Äntligen sommar!!!! :)

2012-05-22 @ 11:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0