Huva till symaskinen.

Symaskinen fick ett "pimpad" dammskydd.
Det gamla var i plast och inte så vackert!

Det nya är sytt i canvastyg i samma modell som anslagstavlan bakom.
Syhuvan fick en ficka på sidan för saxar osv.





Fickan fick en liten skyddsängel


Så nu kan symaskinen stå framme i mitt lilla pysselrum utan att skämmas.
Ett gästrum där jag nu har alla pysselgrejer ( förutom ev. målning och skräpiga pyssel då jag håller till ute eller i makens verkstad ;-)
Har inrett ett skrivbord där alla grejer ryms i olika lådor. Även en garderob är full med roliga grejer.....
Sydde ett "fodral" till anslagstavlan jag ställt på skrivbordet. ( Den ska hängas upp)

Lite fickor för penslar osv. Sen kan man sätta upp visitkort eller annat kul direkt på med häftstift.

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jösses va du hunnit blogga o knåpat ihop massa fina saker!!! Har du förlängt semestern eller? ;)

Kram

2011-08-30 @ 20:08:25
Postat av: Lillamyspyssel

Ha ha!! Många grejer har jag redan gjort i sommar men just nu är jag inne i ett pysselstim...Har massor av ideer i huvudet som väntar på att få komma ut!!

Kram

2011-08-31 @ 08:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0