Husqvarna 600E Viking

Japp!
En sån är beställd och jag hämtar den på onsdag! Sen ska här sys, broderas och pysslas med tyger och annat roligt.
Man måste ha tillgång till dator eftersom man kan ta bilder från datorn och lägga över för att kunna brodera bilder eller namn eller texter osv.

Hur kul ska det inte bli att prova??!!

Min nuvarande symaskin är en gammal nybörjarmaskin utan extra funktioner, och sen vi lagade markiserna i sommar låter den mer som en skördetröska än en symaskin.


Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Jennie

Lycka till me nya maskinen! :)

Ha de så bra i höstmörkret...

Kram!

2011-09-14 @ 19:47:10
Postat av: Lillamyspyssel

Ja det ska jag...Maken har ställt ner den i pysselrummet. Den här maskinen kan ex brodera foton från datan...men naturligtvis även sy "normalt". Det blev en födelsedagspresent eftersom jag fick pengar över efter vår resa.

Kram

2011-09-15 @ 11:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0